Варіантів "не прийняти Дію" більше не буде — з 23 серпня кожна організація прийматиме цифрові паспорти в Дії. Відтепер вони на рівні закону мають таку ж юридичну силу, як і їхні пластикові чи паперові аналоги. Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави та входження в режим без паперів. 

Ми підготували покрокову інструкцію, як користуватися електронним паспортом у Дії.

Документи в застосунку запроваджуються за принципом people-to-people. Тобто кожен може самостійно перевірити дійсність цифрового документа. У застосунку є зчитувач, яким можна просканувати QR-код іншого користувача Дії. 

Переконайтесь, що ви підключені до Інтернету, інакше коди для перевірки не згенеруються.

 

При підтвердженні особи з Дією ваші персональні дані не передаються.

Верифікація документів вже працює у бізнесі та державних установах, які підключились до Дії.

Паспорти-книжечки зразка 1994 року та не біометричні закордонні паспорти не відображаються в Дії й ви не можете ділитися їхніми копіями. Але ви можете оформити ID-картку незалежно від місця реєстрації. 

Ні. Вони автоматично підтягуються з реєстрів. 

За допомогою оновленого застосунку Дія 2.0 українці можуть отримувати доступ до своїх цифрових документів у потрібних життєвих ситуаціях у декілька кліків – при отриманні відправлення на пошті, адміністративних, фінансових, банківських послуг тощо. 

Повний перелік партнерів, які приймають Дію: thedigital.gov.ua/partners

Якщо ви або ваша організація робить ксерокопії документів або перевіряє особу, то завдяки Дії ваше життя стане зручнішим і ви не хвилюватиметесь про забуті документи. 

Підключіть Дію до вашого бізнесу, напишіть команді впровадження у Telegram: @DiiaStart.

« повернутися